onsdag 16 februari 2011

Första inlägget

Jaha, då har även jag börjat blogga. Har tänkt på det många gånger förut men aldrig riktigt haft tiden.
I alla fall så tänkte jag att min blogg skulle handla om  vårat liv på landet. Jag och min sambo (M) har köpt ett hus som vi ska renovera upp och förmodligen flytta in i till sommaren. Vi köpte huset sommaren 2009 och har väl sedan dess inte haft så mycket tid till att gjort något större med det.
Vi har även en dotter som fyller 4 år i maj, (jag kommer kalla henne J i fortsättningen).
Jag kommer lägga in bilder på renoveringen så ni får se hur det såg ut innan, under och efteråt. Jag kommer också skriva om J:s lilla Shetlandsponny som hon har haft sedan hon var två. Vi ska försöka få till en inhägnad så hon kan få börja rida lite mer på allvar nu i sommar.
Här är en bild på Kalle, som han heter:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar