torsdag 17 februari 2011

Sommar

Tänk va skönt när det äntligen blir sommar! 20 grader varmt i skuggan och man kan vara ute och pyssla i trädgården eller bara ligga på en badstrand å läsa nån tidning. Fast det har jag säkert inte tid med denna sommar, för då blir det fullt upp med renovering för mig och sambon. Men kul ska det bli!
Tänkte slänga upp en bild på huset så ni får se en Före- bild

Det kanske inte ser mycket ut för världen just nu, men tänk att få möjligheten att kunna köpa ett sådant ställe och sen får göra det iordning precis som man vill ha det! Det ser inte så stort ut heller, för bilden är tagen på långt håll, men det är ändå 200kvm. Stora uthus finns också, så jag kommer få mitt efterlängtade stall!! Där kommer nog jag hålla till i sommar och göra iordning :) Men där är det myycket jobb, det ska vara i en gammal ladugård där de hade kor förr, och det har inte varit använt på närmare 30 år! Så det blir ett kul projekt för mig det :)

Lämna gärna kommentarer ni som läser! Ställ frågor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar