fredag 18 februari 2011

God morgon

Har haft sovmorgon idag för J är inte på dagis på fredagar. Gott gott. Hade tänkt ta en städardag men så blev det inte, för jag får lov att hämta M:s syster, så det blir till att åka 12 mil tur å retur.. Suck. Jag tycker verkligen inte om att åka bil, tycker det är drygt..
Anyway.. har en tjälknul i ugnen så det ska vi ha till fredagsmyset ikväll! Med potatisgratäng till, man får ju lov att ha lite godare mat på fredagar, det har vi alltid. Oftast blir det tacos, men nu hade jag älgkött i frysen så det fick bli en "knul" :)
Stallet blir det inget med idag, eftersom jag inte hinner. Hon som jag hyr plats av är alltid så snäll och tar hand om lilla Kalle när jag inte hinner. Jag ska börja rida hennes häst framöver här också, han har precis tagit av skorna och går barfota nu så han är fortfarande lite öm i fötterna. Men den hästen är jättefin att rida!
Här får ni se bild på han (han är liite större än Kalle bara)  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar